Tag Resultaten
Like a Human lanceert AI-diensten voor marketingteams
Het Nederlandse AI-bureau Like a Human is officieel gelanceerd. De strategisch georiënteerde agency biedt marketingteams ondersteuning met AI-oplossingen
Blended agency iO genomineerd voor PMA Awards
Twee affiliate-campagnes van iO zijn genomineerd voor een Performance Marketing Award. De nominaties hebben betrekking op de online brand stores van JBL en Philips
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon
    
    Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.
    
    [Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam
    
    Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland. 
    
    Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan. 
    
    Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis